Welkom bij Volkstuinvereniging Assendelft-Noord

Met onze vereniging willen we kinderen en volwassenen gelegenheid bieden biologisch te tuinieren.

Dat wil zeggen dat we tuinieren zonder gebruik van kunstmest en niet-natuurlijke bestrijdingsmiddelen. Ook werken we graag samen met de natuur, zo hebben we onder andere bijenkasten en insectenhotels ophet tuincomplex staan. Daarnaast proberen we kennis rondom biologisch tuinieren te verspreiden en werken we samen met instellingen en personen die een natuurlijke levenswijze willen bevorderen.

We zijn een kleine vereniging die afhankelijk is van de vrijwillige inzet van onze leden (naar kunnen) om alles draaiende te houden, ons complex te onderhouden en ons doel te verwezenlijken.

Deze website is gemaakt met behulp van gratis software van jouwweb.nl. Vereniging voor School-en Volkstuinwerk Stationsbuurt Assendelft is dan ook niet aansprakelijk voor de getoonde reclame op deze site.